O nás

Slavné logo a vizuální styl

Výjimečnost postavení Pražského jara a jeho význam dokládá také zařazení logotypu Pražského jara mezi stovku českých ikon 20. století, které byly vybrány v rámci projektu Czech 100 Design Icons.

Slavné logo od Františka Muziky

Autorem loga festivalu, které je jeho erbem od roku 1946, tedy již dlouhých 72 let, je slavný český malíř, grafik, scénograf a typograf František Muzika (1900 – 1974).

Nejtradičnější festival klasické hudby má nejprogresivnější vizuální styl.

Martin Marušinec, Creative director and owner Touch Branding,
zdroj designportal.cz, 5/2014

Progresivní vizuální styl

Pražské jaro je v posledních letech považováno za průkopníka v oblasti vizuální prezentace. Před pěti lety vzbudilo rozruch puristicky typografické pojetí kampaně. V roce 2012 byla tato mediální prezentace vyhodnocena ve velmi silné konkurenci a podle přísných měřítek časopisu Marketing&Media jako nejlepší outdoorová kampaň za měsíc duben. V sezóně 2013/2014 přišlo opět s novinkou – svébytným konceptem vizualizace hudby, vytvořením koncertu pro oko, zachycením magie hudby, symetrie a harmonie